Bonito - Bo liczą się dobre chwile
Bonito - Bo liczą się dobre chwile
Informacja

książki o marketingu, efektywny marketing

Szukaj w tej kategorii
Posortowano według
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe
42,42
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2023, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Osiągnij mistrzostwo w psychologicznej grze sprzedaży! Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”...
Dostępność: pozycja dostępna (44 egz.) Do koszyka
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
51,92
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub ...
Dostępność: pozycja dostępna (60 egz.) Do koszyka
Ciemna strona marketingu
82,43
wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, rok wydania: 2023, oprawa: miękka
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców, dostarczaniu im użytecznych produktów, oferowaniu ich na korzystnych warunkach i z...
Dostępność: pozycja dostępna (46 egz.) Do koszyka
Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
55,17
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2022, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i ...
Dostępność: pozycja dostępna (35 egz.) Do koszyka
Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane (wydanie rozszerzone)
50,92
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2020, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżere...
Dostępność: pozycja dostępna (23 egz.) Do koszyka
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy
76,42
wydawnictwo: Poltext, rok wydania: 2023, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gosp...
Dostępność: pozycja dostępna (117 egz.) Do koszyka
Marketing 5.0. Technologie Next Tech
42,42
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2021, oprawa: miękka ze skrzydełkami
To najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: • szybkim postępie technologicznym, • zmieniającym się zachowaniu konsumencki...
Dostępność: pozycja dostępna (71 egz.) Do koszyka
Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie
38,49
wydawnictwo: Sine Qua Non, rok wydania: 2021, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Dlaczego niektóre firmy triumfują, a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, k...
Dostępność: pozycja dostępna (35 egz.) Do koszyka
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone
46,67
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2018, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera – teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków. Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. Strategia...
Dostępność: pozycja dostępna (52 egz.) Do koszyka
Wewnętrzna dynamika coachingu
39,90
wydawnictwo: NEW DAWN, rok wydania: 2012
Fenomenalna książka autorstwa Marilyn Atkinson - założycielki i dyrektora Erickson College. Krok po kroku ukazuje systemy transformacyjnego dialogu. Stanowi serce fenomenu coachingu! Książka ta wprowadza czytelników w metodologię coachingu opartego na podejściu ericksonowskim oraz daje możliwość doświadczenia skuteczności ...
Dostępność: pozycja dostępna (84 egz.) Do koszyka
Co chce wiedzieć klient?
42,42
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2021, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Konsument w erze cyfrowej hiper informacji. Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na spr...
Dostępność: pozycja dostępna (14 egz.) Do koszyka
Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
42,42
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2021, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje doświadczenie z parku Disneya, najlepiej zapamiętamy przejażdżkę rollercoasterem (szczyt) i mysie uszy (koniec). Wszyst...
Dostępność: pozycja dostępna (19 egz.) Do koszyka
Strategia komunikacji w social mediach
43,66
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2022, oprawa: broszurowa
Zostań biznesową gwiazdą social mediówOdkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, któ...
Dostępność: pozycja dostępna (41 egz.) Do koszyka
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
67,92
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2022, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie ...
Dostępność: pozycja dostępna (49 egz.) Do koszyka
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów
56,98
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2021, oprawa: miękka
Rozwój technologiczny nie tylko zwiększył ilość i dostępność danych, ale również zaowocował wszechobecnością narzędzi do ich obróbki i prezentacji. W zasadzie każdy może tworzyć diagramy i prezentacje. Aby przykuć uwagę odbiorcy i przekazać mu informację zawartą w zbiorze danych, sama wiedza techniczna nie wystarczy. Prob...
Dostępność: pozycja dostępna (97 egz.) Do koszyka
Pobierz naszą aplikację!
Aplikacja Bonito w Google Play Aplikacja Bonito w App Store

Zapraszamy do naszej księgarni internetowej, gdzie znajdziesz szeroki wybór książek, zabawek, gier planszowych, puzzli oraz artykułów papierniczych. Nasza oferta skierowana jest do dzieci i dorosłych, którzy lubią spędzać czas na czytaniu, zabawie oraz rozwijaniu swoich umiejętności.

W naszej księgarni internetowej znajdziesz książki dla dzieci oraz dorosłych, zarówno bestsellery, jak i pozycje z różnych dziedzin, takich jak literatura piękna, popularnonaukowa, poradniki, podręczniki i wiele innych. Nasze książki cieszą się dobrą opinią wśród czytelników, a nasza oferta jest stale poszerzana o najnowsze tytuły.

Dla dzieci mamy również w ofercie wiele atrakcyjnych zabawek, takich jak klocki, lalki, samochodziki, gry edukacyjne i wiele innych. Wszystkie nasze zabawki wykonane są z bezpiecznych materiałów i posiadają odpowiednie certyfikaty jakości. Zabawki, które oferujemy, pomagają rozwijać umiejętności manualne, kreatywność oraz wyobraźnię.

Dla miłośników gier planszowych i puzzli mamy w ofercie wiele interesujących propozycji. Nasze gry planszowe i puzzle to świetna forma spędzania czasu w gronie rodziny i przyjaciół. Oferta naszych produktów w tej kategorii jest bardzo szeroka, a wszystkie gry i puzzle charakteryzują się wysoką jakością wykonania.

W naszej księgarni internetowej znajdziesz również artykuły papiernicze, takie jak notesy, zeszyty, długopisy, kredki, farby i wiele innych. Artykuły papiernicze są niezbędne w codziennej pracy i nauce, dlatego warto wybrać produkty najwyższej jakości, które zapewnią komfort i wygodę użytkowania.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej księgarni internetowej, gdzie znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby cieszyć się czasem wolnym, rozwijać swoje umiejętności oraz pogłębiać wiedzę. Nasza oferta jest bardzo szeroka, a ceny atrakcyjne, dlatego już teraz zapraszamy do zakupów!