Bonito - Bo liczą się dobre chwile
Bonito - Bo liczą się dobre chwile
Zimowa wyprzedaż SQN!
Informacja

Książki marketingowe

Szukaj w tej kategorii
Posortowano według
Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie
30,00
wydawnictwo: Sine Qua Non, rok wydania: 2021, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Dlaczego niektóre firmy triumfują, a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, k...
Dostępność: pozycja dostępna (8 egz.) Do koszyka
Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
55,17
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2022, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i ...
Dostępność: pozycja dostępna (39 egz.) Do koszyka
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
67,92
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2022, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie ...
Dostępność: pozycja dostępna (53 egz.) Do koszyka
Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane (wydanie rozszerzone)
50,92
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2020, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżere...
Dostępność: pozycja dostępna (31 egz.) Do koszyka
Marketing 5.0. Technologie Next Tech
42,42
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2021, oprawa: miękka ze skrzydełkami
To najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: • szybkim postępie technologicznym, • zmieniającym się zachowaniu konsumencki...
Dostępność: pozycja dostępna (47 egz.) Do koszyka
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
51,92
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub ...
Dostępność: pozycja dostępna (150 egz.) Do koszyka
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone
46,67
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2018, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera – teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków. Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. Strategia...
Dostępność: pozycja dostępna (69 egz.) Do koszyka
Co chce wiedzieć klient?
42,42
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2021, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Konsument w erze cyfrowej hiper informacji. Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na spr...
Dostępność: pozycja dostępna (4 egz.) Do koszyka
E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka
50,92
wydawnictwo: Poltext, rok wydania: 2022, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z ma...
Dostępność: pozycja dostępna (113 egz.) Do koszyka
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów
56,32
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptow...
Dostępność: pozycja dostępna (151 egz.) Do koszyka
Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej
56,58
wydawnictwo: Difin, rok wydania: 2016, oprawa: twarda
Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: • teorię marketingu i komunikacji marketingowej, • klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, • szeroki przegląd zagranicznych i polskich definic...
Dostępność: pozycja dostępna (7 egz.) Do koszyka
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów
56,98
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2021, oprawa: miękka
Rozwój technologiczny nie tylko zwiększył ilość i dostępność danych, ale również zaowocował wszechobecnością narzędzi do ich obróbki i prezentacji. W zasadzie każdy może tworzyć diagramy i prezentacje. Aby przykuć uwagę odbiorcy i przekazać mu informację zawartą w zbiorze danych, sama wiedza techniczna nie wystarczy. Prob...
Dostępność: pozycja dostępna (49 egz.) Do koszyka
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone
29,53
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2019, oprawa: miękka
Na początku było słowo „Rozróżniam trzy „tryby” pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia – pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zesta...
Dostępność: pozycja dostępna (53 egz.) Do koszyka
Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
42,42
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2018, oprawa: miękka ze skrzydełkami
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym...
Dostępność: pozycja dostępna (53 egz.) Do koszyka
Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce
46,67
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2022, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność ...
Dostępność: pozycja dostępna (33 egz.) Do koszyka
Pobierz naszą aplikację!
Aplikacja Bonito w Google Play Aplikacja Bonito w App Store